HELLO. WELLCOME TO MY WEBLOG

سلام به شما .....به وبلاگ خودتون خوش آمدید......

HELLO. WELLCOME TO MY WEBLOG

سلام به شما .....به وبلاگ خودتون خوش آمدید......

جمله های قشنگ****

 

سلام به همگی خوبید

 

 دیگه؟؟؟؟

 

 هیچ وقت نذار هر رهگذری که رد میشه رو دلت یادگاری بنویسه چون بعدا پاک کردنش خیلی سخته....

 

 بزرگترین مترجم کسی است که سکوت دیگران را ترجمه کند

آواز عاشقانه ما در گلو شکست حق با سکوت بود ، صدا در گلو شکست دیگر دلم هوای سرودن نمی کند تنها بهانه دل ما در گلو شکست سربسته ماند بغض گره خورده در دلم

 زندگی هنگامه فریادهاست سرگذشت درگذشت یادهاست

 بخشودگی اهل گنه در صف محشر ...........وابسته به یک چرخش چشمان حسین(ع) است

 آدمک آخر دنیاست بخند.......آدمک مرگ همینجاست بخند آن خدایی که بزرگش خواندی..... به خدا مثل تو تنهاست بخند دستخطی که تو را عاشق کرد.....شوخی کاغذی ماست بخند

سلام. ببخشید مزاحم شدم. یه کاری باهات دارم واسم انجام می دی؟ امشب اینجا هوا ابریه... ماه تو آسمون نیست. می شه خواهش کنم امشب تو بجای اون تو آسمون باشی؟ آخه از تو ماه تر پیدا نکردم

اگر یه مرد در ماشین رو برای خانومش باز کنه میشه 4 تا نتیجه گرفت: .ماشین تازه هست 2.زنش تازه هست3طرف زنش نیست 4.مرد گلابی هست(تو ایران گلابی صدق میکنه )

آنگاه که ضربه های تیشه زندگی را بر ریشه آرزوهایت حس می کنی به خاطر بیاور که زیبایی شهاب سنگها از شکستن ستارگان است

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد