HELLO. WELLCOME TO MY WEBLOG

سلام به شما .....به وبلاگ خودتون خوش آمدید......

HELLO. WELLCOME TO MY WEBLOG

سلام به شما .....به وبلاگ خودتون خوش آمدید......

شعرای عشغولانه !!!!

سلام دوستای گلم .

 

چه کنم شبا که سر صداها کم رنگ می شه بیشتر از روزا دلم برای تو تنگ می شه .

یک نفر ..... یک جایی تمام رویایش لبخند توست و زمانی که به تو فکر میکنه احساس میکنه که زندگی واقعا با ارزشه پس هر گاه احساس تنهایی کردی این حقیقت رو به خاطر داشته باش.

 نمیمیرد آنکه قربت را بنا کرد مرا از تو تو را از من جدا کرد .

 گفتم که چیست ، فرق میان ، شراب و آب کاین یک ،کند خنک دل و آن یک کند کباب! گفتا که آب: خنده ی عشق است در سرشک.. لیکن شراب ، نقش سرشک است در سراب....

نجوم نخوندم , ولی می دونم تو هفت آسمون یه ستاره ندارم. فیزیک نخوندم , ولی می دونم « هر عملی را عکس العملی است...» غیر از عشق من به تو و می دونم که واحد اندازه گیری عشق , ژول و کالری و وات و... نیست زیست شناسی نخوندم , ولی می دونم قلب همون دله که می تونه برای یه نفر تنگ بشه یا تندتر بزنه شیمی نخوندم , ولی می دونم اگه عشق نباشه ملکول های هیدروژن و اکسیژن نمی تونن اینقدر محکم همدیگه رو فشار بدن که اشک جفتشون در بیا.

 دریا باش که اگر کسی سنگ به سویت پرتاب کرد سنگ غرق شود نه آنکه تو متلاطم شوی.

 کاش می دانستید زندگی با همه ی وسعت خویش محفل ساکت غم خوردن نیست.حاصلش تن به قضا دادن و پژمردن نیست.زندگی خوردن و خوابیدن نیست .زندگی حس جاری شدن است.زندگی کوشش و راهی شدن است .از تماشاگر آغاز حیات تا به جایی که خدا میداند .

من اون ماهی قرمز کوچولوهستم تو دل شیشه ای تو * * * * مراقب باش دلت نشکنه که من میمیر.

بیایید اینگونه زندگی کنیم: ساده اما زیبا، مصمم اما بی خیال، متواضع اما سربلند، مهربان اما جدی، سبز اما بی ریا، عاشق اما عاقل.

هلن کلر می گوید: " هنگامی که دری از خوشبختی به روی ما بسته میشود ، دری دیگر باز می شود..... ولی ما اغلب چنان به دربسته چشم می دوزیم, که درهای باز را نمی بینیم.

 یادم میاد که قبلا یکی از صقات مردانگی راز داری بود دیگه نمیدونستم این صفت رو از صفات مردانگی برداشتن و میشه اسراری رو که بهت میگن خیلی راحت به دیگران میشه گفت.

عشق را" ادد" کن به احساساتت" پی ام" بده غم رو" دلیت" کن برای غرور" اف "بذار خیانت و" هک" کن از انسانیت" کپی" بگیر و صداقت رو" سند توآل" کن با وفا و معرفتم" چت" کن از زیباترین خاطره های زندگیت" وب" بگیر.

**بخشندگی را از گل بیاموز، زیرا حتی ته کفشی که لگدمالش می‌کند را هم خوش بو می‌کند.

 وقتی کسی رادوست داری، گفتن آسان تراست، شنیدن آسان تراست، بازی کردن آسان تراست، کارکردن آسان تراست. ووقتی که کسی تورا دوست دارد، خندیدن آسان تراست. واگر تنهای تنها باشی، به مرگ فکرکردن ازهمه چیزآسان تراست .

 اگه دید یه روز به سیخ کشیدنت ناراحت نشو چون خیلی جیگری!

نظرات 2 + ارسال نظر
داوود مصدری سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1385 ساعت 14:51

ah toam ke gand zadi ba in neveshtanet mage halit ni ke eshgh ba ghafe na ghein !!!!!!! divoone

شیطونک کوچولو شنبه 23 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:38 http://www.sheytonak-koochooloo.blogfa.com

سلام:
خیلی خوبشل و زیبا بودن...!

salam . mamnoon

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد